Igår hade vi bröllopsdag..

Japp, precis som rubliken säger så hade jag och min man vår första bröllopsdag.
Lite coolt tycker jag eftersom tiden verkligen gått helt knasigt fort och man kan inte riktigt förstå att det gått 1år.
Nån månad innan detta så kom jag i kontakt med forumet isfas och fick massa hjälp, stöd, guidning och en helt otrolig vänskap som fortfarande finns. Lika många år med min man framåt ska det bli med dom kära systrarna också inshalla:)

Den här veckan är det massa julmingel på jobbet, får man va trött på julen redan?
Det som är lite jobbigt med just det här jobbet är att man har ett finger med i alla julmingel och sen ska man på eget julbord med sina kollegor då är man ju inte direkt sugen haha men men.
Detta år ska vi till Tyrol och äta, dom har ett helt enormt julbord och det roliga var ju att dom har ett väldigt annorlunda julbord med vilt.
Så jag ska få testa björnskinka haha, ja helt kansigt men får väl skriva här sen hur det smaka.
Sen hade dom också björnköttbullar men som med alla svenska köttbullar blandas det med fläskfärs,whyyy?
Okej jag förstår varför eftersom det är billigt men ändå då kan man ju egentligen inte kalla det för björnköttbullar.
Va iallafall glad över att det va så mycket annat än gris hit och gris dit så att jag också kan äta och bli mätt:)

Jag tog ledigt nu på fredag eftersom vi måste ta ut nationaldagen innan året tar slut så jag får lång helg, hur lyxigt är inte det då? Har nog aldrig gjort så, bara jobbar och jobbar.
Idag ska jag iväg och träna och sen blir det hem och vila och mysa med min kära man när han kommer hem från jobbet:)

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Mermis

Grattis till den första bröllopsdagen!! Insha Allah får ni många många flera tillsammans. :) Julbord? njäääe inte nåt jag gillar att äta ute - men visst om man äter det hos syrran eller mamma eller så.. helt ok för då slipper jag "kolla maten" för att veta vad som går att äta. ;)

2010-12-09 @ 15:20:03
URL: http://minvagmintro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0