Kallt kallt kallt

Det är så förbaskat kallt nu, tänk att man aldrig vänjer sig uscha buscha.
Igår va jag så trött så att jag bara gick hem direkt efter jobbet och al mig på soffan.
La datorn i knät och snackade lite emd systrarna på ISFAS såklart, där är det fullrulle vill jag säga.
Riktigt kul med så många medlemmar, kom dit du också vett jag:)

Idag ska jag på en julmiddag med ett företag jag jobbade med förut eller jobbar extra för ibland så det ska bli kul att få träffa alla gamla kollegor man hade när man var 17 år, jaa tiden går fort haha:)
Sen ska jag hem och kolla på film med mannen min, the message ska vi titta på som är en muslimsk film.
Fick tips om den igår och kan knappt vänta med att se den haha:)
Tydligen så måste jag även ha en hel toarulle med mig också haha, så sorgligen är den.
Ska rena tårkanalerna ikväll alltså:)

Kram på er i kylan!


Kommentarer
Postat av: Mermis

Ja den filmen är riktigt bra - jag har sett den ett par ggr minst.. kanske tre... men nu är det längesen och jag blir lite sugen på att se den igen. Snacka om en film man inte tröttnar på. ;) Men den är lång... så ladda med popcorn i en hink... hahaha. Isfas är mycket trevligt!! :)

2010-12-09 @ 14:57:41
URL: http://minvagmintro.blogspot.com
Postat av: Zaynab

Men vad tyckte du om filmen nudå...? Ja, full rulle på ISFAS! Always ;)

2011-01-25 @ 02:25:28
URL: http://zaynabsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0