Praktikantvecka:)

Ingen bloggtorka här inte utan har haft en praktikant med mig i hälarna hela dagarna på jobbet och då kan man ju inte direkt sätta sig och blogg även om tiden skulle finnas hihi.
Idag är hon tyvärr sjuk(hoppas att hon inte smittat mig) så du kan jag blogga lite nu under lunchen:)
Jag klarade mig från sjukdom, himla skönt men i dessa tider flyger ju baskilusker runt överallt så frågan är egentligen bara när och vad för sjuk jag kommer bli haha.

Jag hade en super skönt helg med mycket braiga saker som blev gjorda och självklart mycket tid med min man när han äntligen är ledig:)
Hoppas ni njöt ni också!

Nää nu ska jag rulla in till köket och få i mig lite mat som består av kyckling scnitzel och grönsaker, yum yum.
Juste, när vi va och storhandla i lördags på Willys så upptäckte jag att deras utbud av halal mat blivit större, jippi!
Så dessa frysta kyckling schnitzlar är halal:)
Inte i det nyttigaste men kan vara skönt att ha hemma när man behöver göra nån snabb mat som igår när jag kom hem sent på kvällen och båda jag och mannen nästan dog av hunger hihi.

Varma kramar i kylan!


Kommentarer
Postat av: zaynab

Oh så du bloggar från jobbet du din buse :D

2011-01-25 @ 02:26:50
URL: http://www.zaynabsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0