Torsdag och snart fredag..

Tänk att man räknar ner till helgen varje vecka för att typ "orka" om och om igen vill man ha helg haha.
Vi människor är riktigt konstiga vi.

Idag är min praktikant tillbaks men hon skulle ta en tidigare lunch med sin mamma så då får jag ju lite tid över till att blogga men har ju inget att skriva om just nu känner jag förutom att det är riktigt kallt och att jag känner lite hat emot SL. Jag har inga problem med att åka tåg,t -bana och buss men under vintern är det en pina.
Det är ungefär som att dom på SL blir chockade varje år vintern kommer, hallå liksom??!
Inget fungerar som det ska och man kommer sent var och varannan dag trots att jag tar 2-3 tidigare bussar än vad egentligen brukar, nää jag kräver lite bättring på den fronten tack!

Igår va jag ock körde ett 2 timmars pass i gymmet, 1 timme styrka och 1 timme på löpbandet. Kunde knappt gå därifrån sen var helt död och suer hungrig.

Hur har ni det i kylan gott folk?


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag gillar inte heller kylan...

2010-12-02 @ 22:10:56
URL: http://www.lisabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0