Dålig uppdatering

Jätte dålig uppdatering, I know.
Hade skrivit ett långt blogg inlägg i måndagskväll men min dator hakade upp sig så det försvann och då gick ajg muttrandes och la mig haha:)

Jag va och hälsade på min svärmot och syster yster för att säga hej då nu när dom åker till Marocko på obestämd tid och jag kommer att sakna dom så sjukt mycket.
Vi åt tagine och bara babblade som galningar tills det va dags för mig att röra mig hemåt och det blev ju lite senare än jag hade tänkt men men tiden går ju så snabbt när man har det trevligt.
Fick stränga order från Svärmor att kolla till lillebrorsan för han är så sjukt blyg med att fråga, har liksom känt honom sen han va 15 år och han frågar fortfarande om han får ta ett glas vatten hemma hos oss haha.
Men han är så med alla så det är ju inget bara mot oss.
Så skulle han ha slut på pengar och mat där hemma så skulle han inte säga ett ord haha men nu har jag reserv pengar ifall att det skulle hända som jag kan ge honom(det vet inte han) och så åker vi ju och hälsar på honom:)
När jag väl va på väg hem så ringde min mamma och sa att min lillasyster mådde dåligt och va ledsen så jag hoppade av pendeln och åkte dit för att kolla läget. Så det blev ju att jag sov över, delade säng emd syrran och hur glad va inte hon över det haha. Saknat dig Sara, känns som när jag va liten när då håller om mig och vi sover. tror mitt hjärta skutta till lite där haha. Hon mår iallafall bättre nu och det är vi alla glaa över:)

Stressigt på jobbet, har typ 7 olika beställningar imorgon och på fredag som jag suttit och planerat dessa dagar så nu hoppas att jag verkligen fixat allt för annars får jag ju panik när kunder och gäster kommer och det bli fel.
I går va jag så duktig att jag åkte och träna trots mitt trista humör men va riktigt skönt efteråt vilket det egentligen alltid är, att ta sig dit i kyla och storm är aldrig en höjdare.
Somnade på soffan innan min man kom hem så han la en filt över mig coh städade undan i köket efter att jag lagat mat och väckte mig med en kopp te som jag halvt klunka i mig och förflyttade mig bara till sängen haha.
Social fruga han har stackarn..

Idag ska jag förbi mormor med mamma och min lillasyster så att mormor inte känner sig helt bortglömd:)
Har stora smörgåsar och massa cheesecake och kladdkaka över från en konferens som hon kan få gotta sig med:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken gullig lillebror!

2010-11-25 @ 09:44:06
URL: http://www.lisabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0