Fredag, helgen here we come:)

Gick hem igår och tror ni att jag vila näää förstår inte hur jag kan få sån energi så fort jag kommer hem och springa runt och plocka och fixa samtidigt som jag lagar mat haha.
Det va ju ingen stress så aknske bara va sista energin som kom ut.
Mådde iallafall mycket bättre förutom att jag hostade av kli i halsen.
Gick och la mig lite tidigare då man skulle upp kl 5 idag så jag kände mig helt okej i morse förutom att det va -6 grader ute som bara väntade på att få kyla ner lilla mig påväg till bussen burr burr.
Så fort jag klätt på mig alla ytterkläder så började jag må illa igen, men hallå är den nån som driver lite med mig nu eller haha? Was is das?
Jag åkte till jobbet som vanligt och mådde fortfarande illa men detta illamående övergick snabbt till en sån ilande huvudvärk så att jag va tvungen att sätta mig ner och typ blunda.
Jippi,NOT!

Nu känner jag mig lite bättre men magen är si sådär,huvvet okej,näsan och halsen är typ torra och jag är dööö trött och vill gå hem nu nu nu haha:)
Vad är det som spökar i min kropp?

Denna helg har jag lite planer så ikväll blir det tjejmiddag och självklart Idol hos min mor med lillasyster,lilla kusin(eller lilla och lilla hon fyllde precis 14år) och hennes mor:)
Mormor skulle ju egentligen också ha varit med som alltid på våra tjejkvällar men hon har tyvärr fortfarande utegångsförbud och gåförbud för den delen också haha usch stackarn, hela 95 dagar inne utan att komma ut förutom när hon åker färdtjänst till sjukhuset och hem igen.
På lördag ska jag och mannen som äntligen är ledig åka till jysk och shoppa billiga lakan och handdukar.
Gör det ni också helt galet låga priser:)
Sen blir det storhandla på Willys inför hela denna månad.
På söndag är vi bjudna på middag hos en vän och hans fru och sen ska även några andra vänner komma med deras bebis åhh han är så söt så att man vill äta upp honom. Han sitter alltid och stirrar på mig eller på mitt hår och gosar gärna in sig i det också.

Vad ska ni hitta på? Åka pulka eller skridskor kanske haha?
Hade jag haft barn hade jag heltklart gjort det, fy va kul det är haha:)
När jag va 18 år och bodde hemma så tvingade jag ut min lillasyster som då va 6 år att åka pulka och bygga snögubbe haha hon va inte glad men jag hade super kul och kunde ju skylla på att jag va tvungen att leka med syrran hihi så smart man är.

Ha en riktigt trevlig helg allihop!


Kommentarer
Postat av: Mermis

Det är precis därför jag jobbar på förskola!! för att få göra snögubbar o änglar i snön... hahaha... eller varför inte studsa nerför backen på en stjärtlapp?? ajjjj.... hahaha. Låter som din helg varit bra! Kram o salam.

2010-11-28 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0