Måndag igen..

Måndag igen? Va? Hänger ju inte med längre.. Vem är det som spolar fram tiden så snabbt?
Denna måndag har varit händelserik med massa bollar i luften, är helt upp i varv nu usch.
Behöver landa lite känner jag så jag tänkte skriva av mig lite, kan ju hjälpa:)
Jag har suttit i möten, blivit mejlbombad, bokat möten och gjort beställningar som krånglat med mig hela dagen.
Försökt att samtidigt planera om jag ska åka till svärmor och syster(mans syster men vi säger syster till varandra)
och säga hej då för dom åker till Marocko imorn men kruxet är att jag då måste åka pendeln hem själv sen på kvällen vilket tar sån lång tid och jag ska upp tidigt i morgon men känner jag mig själv så kommer jag åka dit.
Nu har jag äntligen gjort min sista konferens och får byta om och röra mig hemåt, ska bli skönt att bara få komma ut härifrån och frisk luft trots det tråkiga vädret.

Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0