Vill inte..

Jag vill verkligen inte bli sjuk nu så snälla säg att det bara är nån 24 timmars grej som är pågång i min lilla kropp.
Igår kväll mådde jag så illa när jag skulle lägga mig så va tvungen att sova med en hin bredvid sängen ifall att jag skulle kräkas, ingen höjdare direkt.
Mår fortfarande ialla idag och känner mig febrig,svag och fryser lite.
Svider i ögona och vill bara åka hem egentligen.
Snälla snälla säg att det är borta imorn, vill inte bli sjuk.

Alla är ju sjuka nu, från kräksjuka till dunder förkylda med feber och sånt har jag varken lust eller tid med.
Skulle ha tränat idag efter jobbet men får se hur det blir när det närmar sig.
Ger nada effekt att träna när man känner sig dålig eller sovit för lite.
Inte bara trött för sånt kan träning va bra emot men har man sovit för lite så brukar kroppen inte at åt sig träningen som den borde alltså blir det  plus minus och noll om inte ännu mer död för att du ansträngt dig i onödan.

Nu är det ju verkligen vinter, vet inte om jag gillar det eller inte än haha.
Om det är snö och lite minus tycker väl jag att det är okej för luften brukar vara klar och frisk men är det isvindar eller slask så vill jag bara gå i ide med björnana. Dom är ju riktigt smarta dom där haha:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy donk! Krya på dig gumman. Dua och kram

2010-11-25 @ 22:52:17
URL: http://www.lisabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0