Jobba eller plugga eller hmm byta jobb??

Vet inte vad jag vill eller ska hmm ellet kanske borde göra..
Antigen börja plugga snart men till vad?
Om inte så måste jag byta jobb eller få en rejäll löneförhöjning för jag orkar nog inte slita som ett djur för några korvören längre och jag anser att jag är värd bättre.
Fast alla tycker väl att dom förtjänar en läneförhöjning haha men nu snackar vi om en löneförhöjning så att det blir rättvist för det jobb jag gör vilket jag inte har nu, jag ligger tusenlappar under det jag borde ha vilket man akn se helt glasklart genom att bara kolla på min arbetsbeskrving.
Jag väntar på svar från min arbetsgivare, det har varit lite strul med allas löner och så men kan säga helt klart att får jag den inte så byter jag jobb.

Idag är jag riktigt trött, tog faktiskt på mig vinterjackan i morse, det var ju -3 när jag gick ut si sådär 05:30 i morse, fy för det!
Trött tjej AB är mitt fina namn idag:)
Dags för en till kur med blutsaft tror jag bestämt, behöver så mycket vitaminer jag bara kan få.
Denna dag är inte slut än och jag ska träna efter jobbet,jippi(pepper mig själv).

Vi höres senare om jag inte råkat somna till här på jobbet hihi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0