Bara gnäll i detta inlägg

Jag är så dööötrött på min mage, vad är det för fel på den?
När ska man slippa gnälla, blir ju trött på mitt egna gnäll ju.
Igår hade jag så fruktansvärt ont att jag sprang till 3 olika apotek för att hitta magmedecin utan gelatin , tror ni att det fanns? NÄÄÄ.. Desperat som jag va så tog jag en tablett trots gelatinet, fick ångest sen men fick också infon om att finns det inget annat läkemedel så får man äta det då det är nödvändigt och tro mig det var det:(
Jag har ont i huvvet i dag för att jag inte kunnat sova pga magen tack för den nu när det är så fint väder.
Tog en tablett i morse det första jag gjorde och magen känns bättre men långt ifrån okej, jag går inte dubbelvikt till jobbet iallafall haha, fyy..

Jaha, idag blir det till att vila sig på soffan efter jobbet. Min man som aldrig lagar mat dels för att han inte kan haha ska laga mat till mig idag. Det ska bli roligt och se om vi måste köpa en ny stekpanna igen och slå sönder brandvarnaren:P


Kommentarer
Postat av: Zaynab

Oh spännande vad ska han laga då?



Min mage har med problem.. inte invärtes... utvärtes.. den alltså SER ut att ha stora problem... är inte det lite värre nästan? :P

2011-03-08 @ 15:51:55
URL: http://www.zaynabsblogg.se
Postat av: Sara

Ärligt Zaynab nääää hellre det än ont i magen, gör ju jätte ont:(



Han gjorde kyckling,ris och sallad hihi:)

2011-03-09 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0