Det är inte sant..

Jag va helt förstörd igår efter jobbet, fyyyyy va skönt det ska bli att byta jobb.
Fick springa som en ekorre här bara för att saker inte fungerar blää.

Min man kom och hämta mig och vi for till Ö&B med svärmor, tror ni att spegeln fanns?
NÄÄÄÄÄÄ, den va slut...
Kände mig jätte konstig och i bilen fick jag ont i näsan och det rann från ögona, trodde det va den där doftgranen man kan ha i bilar och bad min man slänga den men det hjälpte inte.
I morse när jag vakna, guess what? Jag är dunder förkyld haha, jag kan bara skratta annars börjar jag gråta.
Och allt är bara på högra sidan. Har jätte ont i huvudet på höger sida, har lock och ont i högra örat, högra näsborren är täppt och gör ont och jag har ont i halsen på höger sida. What?
Vad har man gjort för att förtjäna detta nu då när magen började bli bra?
Känner mig som värsta gnäll tanten.
Nu får jag bara hoppas på att jag klarar den här veckan och inte blir sjuk, skulle vara otroligt pinsamt att sjukanmäla sig för andra gången under sin uppsägningstid hihi.
Fick presenter igår av svärmor som hon köpt till mig i Marocko, hon är för söt. Ska ta kort och lägga upp sen så ni får se vad jag fick:)

Nu ska jag knapra några alvedon och fortsätta jobba.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig vännen!

2011-03-10 @ 14:06:51
URL: http://www.lisabloggar.se
Postat av: Zaynab

oh..krya på dig!!! Jag tycker ÖB e bra! Köpte två kuddar där... visste inte ens att de hade sådant, blev glatt överraskad;)

2011-03-11 @ 16:55:57
URL: http://www.zaynabsblogg.se
Postat av: "M"

Men attans otur!! du har drabbats av "höger-förkylningen" - den kommer direkt från politikerna... ;) Nä usch så kämpigt - Krya på dig massor!!! Drick varm choklad...ät lite chokladkaka o kex... men allra bäst ät kall chokladglass m chokladsås. :)) Flåt men kunde inte låta bli....

2011-03-12 @ 22:31:57
URL: http://minvagmintro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0