Det va nog den snabbaste helgen ever

Den här helgen flög förbi och känns som att jag inte fick något gjort fast han ju både tvätta och städa igår.
Vilket lyx det är att ha tvättstuga hemma hihi, bästa inköpet ever:)

Vi skulle ju ha åkt till Ö&B för att köpa spegeln men icke min man fick ta hand om andra saker dessvärre så nu är vår vägg fortfarande tom och vi har ingen helkroppsspegel:(

Igår gjorde jag grekiska färsbiffar med fetaost i med klyftpotatis och sallad, snacka om att jag lyckades få till det där, hur gott som helst och det är ändå en ganska billig rätt som man kan göra mycket av ju, tips till er som vill äta gott men billigt.

Idag saknar jag min lilla mammi, hon har varit sjuk hela veckan så har inte kunnat mysa med henne som jag alltid brukar, måste åka och pussa på henne i veckan annars överlever jag nog inte hihi.
Mammagris, jajamensan!


Kommentarer
Postat av: Zaynab

Längtar till spegeln sitter uppe. Bild då när det är klart!! :D (tjatar vidare om pics)

2011-03-08 @ 13:41:25
URL: http://www.zaynabsblogg.se
Postat av: Sara

Haha jag måste ju få tag i spegeln först, tjatmoster där:)

Tror att spegeljakten får vänta tills min mage mår bra:(

2011-03-08 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0