Fredag:)

Kan det blir mycket bättre än att det är fredag och att det är sol och inte så himlans kallt idag:)

Haft en konstig vecka måste jag säga, jag är nog nån slags knasboll med mina rutiner och blir det saker utanför mina rutiner så känner jag mig jätte konstig haha. Nån annan som också känner så?
Men ni vet man är van att efter jobbet åker man hem, börjar laga mat och plockar undan lite.
Äter och sen slänger man in tvätt i tvättmaskinen och diskar.
Jag har inte gått hem direkt efter jobbet och varit på massa ärenden så då blir det knasigt.

Igår var vi och storhandla, jag brukar tycka om det men hade verkligen ingen lust igår. Är så himlans trött hela tiden, så fort nån frågar hur jag mår säger jag bra men trött haha.
Men jag älskar att ha fullt i kylen,frysen och skafferiet.
Så nu har vi det gjort för den här månaden iallafall:)

Så vad ska man hitta på under hegen då?
Idag åker vi direkt efter jag slutat till svärmor och äter marockansk couscous, kan inte bli bättre svärmor + couscous nice:)
På lördag ska vi ut på jakt efter en spegel, jag städade förra helgen och råkade ha ner våran helkroppsspegel i hallen och det va ingen höjdare direkt. Har jag 7 års olycka nu haha?
Har kikat på nätet efter en lite unik spegel sen hittade jag en super fin på en blogg och vet ni vart hon löpt den, på ÖB för 169kr. TAGET!
Nej men alla andra jag hitta kostade 2000kr, för en spegel nej tack.
Sen ska jag och mannen ut på restaurang, jaa ni vet sånt där vuxna gör hihi.

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Zaynab

Nu sätter jag press och ställer krav... fler bildeeeeeeeer tack!

2011-03-06 @ 02:08:25
URL: http://www.zaynabsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0