Lady Gaga

Som liten var jag rädd för Madonna då hon lekte mycket med svart oh vitt,kyrkligt men ändå inte kyrkligt och det förbjudna.
Nu minns jag inte vilken låt men glömmer aldrig hennes musikvideo där en scen spelas in i en kyrka och det är galler i en kyrka och en svart man är där och sen är det något om en kniv.
Vet att jag alltid fråga mamma, mamma kommer den där kniven?
Mamma förstod ju ingeting tills jag visa.
Kunde jag som barn reda då känna av hennes "läskighet"?
Förstår ni vad jag menar med "läskighet"?

Idag känner jag samma sak för Lady Gaga, finns många artister som inte är fullt normala men Lady Gaga skrämmer mig. Har ni sett hennes senaste video "born this way"?
Är det inte nått läbbigt bakom hela den och hennes budskap som göms i videon.
Nää fy gillar inte sånt så min nya Madonna är Lady Gaga.


Kommentarer
Postat av: Zaynab

jag förstår.. läskiga typer!

2011-03-03 @ 22:32:38
URL: http://www.zaynabsblogg.se
Postat av: Sara

Zaynab, dom är läskigare än spöken hihi.. Nää men det är nått läbbigt övernaturligt med dom bara..Blää

2011-03-04 @ 08:21:46
Postat av: Zaynab

Jag håller med.. fy.. att man vill bli betraktad på ett sådant vis... svårt att förstå!

2011-03-06 @ 02:09:16
URL: http://www.zaynabsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0