Mammagrisen Sara, alltid!

Denna helg va jag mammagris på alla olika sätt haha:)

I fredags direkt efter jobbet så åkte jag till mammi och lilla syster, vi åt tacos och fikade.

Myste med dom och sen kom mannen och hämta mig, jag va helt slut av denna förkylning jag dragit på mig.

Mannen och jag myste sen hemma på soffan, på lördagen gick vi upp tillsammans och åt frukost måste ha varit säkert 2 månader sen sist vi gjorde det haha. Sen kom en kompis till mig för att köpa min gamla soffa som stod i sovrummet, en liten slant i fickan och soffan va borta och vi behövde inte lyfta ett finger hihi:)

Min käraste man skulle i väg till Göteborg och hjälpa en vän och just nu som jag säger det så kunde ju jag ha hänkat och träffat en vän(Z), rackarns då fast jag är ju förkyld inte så bra att smittas hon som har en bebbe också.

Så jag valde att ligga hemma själv på soffan för att vila och tycka allmänt synd om mig så ringer min lillesyster och hon tycker att jag ska komma till mamma och mysa med henne. Lättare sagt än gjort men jag åkte dit coh kollade på melodifestivalen och den ska vi inte ens prata om mer än att jag inte längre är svensk så fort eurovision börjar haha.

Jag somnade där, trevligt sällskap njaaa inte riktigt men en väldigt snarkande sådan haha så går det när man är täppt i näsan vettu.

Åkte hem sent för mamma ville inte väcka mig men sen så kunde jag inte sova själv utan mannen så jag satte på tv:n och sov på soffan:)

Söndagen kom och jag hade tänkt städa men näää faktiskt inte min kropp sa nej så jag tvättade nån maskin med tvätt bara och sen kom mannen hem ochvi åkte till hans mamma haha så jag möööös med henne och hans syster hela dagen, snorig och halvdöd men vad gör det med ens familj hihi.

Nu är det tisdag och jag är fortfarande förkyld, den vill inte ge med sig. Ehh får sluta gnälla och leva med det helt enkelt.

Så va min hel och nu längtar jag redan till nästa, vill bara vila och slippa jobbet också för den delen.

 

Hoppas att ni mår bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0