Mitten på veckan, woho!

Jag kommer aldrig på såna där fiffiga rubriker som alla har, jätte tråkigt men men ni får leva med det haha:)

Onsdag och jag är så glad idag, vaknade till världens sötaste sms från min man som gjorde hela min dag plus att magen är bättre. Tack härliga människa som uppfann den medicinen jag äter hihi.
Juste så fick jag reda på att min svärmor som är en praktiserande muslim också äter samma medicin som mig och hon sa att det finns ingen utan gelatin och att denna är den bästa.
Plus att hon har sånt där hmm vad heter det nu? Men hon får medicin gratis efter en vissa summa så hon har ett helt skåp fullt med medicinen så jag behöver inte köpa nån utan får av henne. Tack, dom va inte billiga direkt:)

Så efter jobbet kommer min man och svärmor och hämtar upp mig, mannen har tagit ut sin mamma på stan hihi hur sött är inte det då?
Sen bär det av till Ö&B och sen hem till svärmor för att hämta medicin och hämta mat hon gjort till mig som är snällt för magen, bara älskar henne<3
Sen kommer jag sova som ett barn, har så mycket på jobbet och all smärta i magen har verkligen tagit all min ork så vill bara sova ordentligt så att jag klarar av veckan:)

Hoppas att ni alla har det bra, solen skiner idag också så gå ut med er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0